Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Dodatkowe informacje

 Jak zgłaszać reklamację? 

 Sposób składania reklamacji:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected]

Adres do odsyłania reklamacji:

Lawon

ul. Piaski 7

87-800 Włocławek 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  - imię, nazwisko, adres, adres e-mail i nr telefonu (ułatwi nam to komunikację w toku rozpatrywania reklamacji),

  - dowód zakupu (może to być paragon, faktura, e-mail potwierdzający transakcję, wyciąg z konta, wyciąg z karty, itd.),

  - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  - przedmiot reklamacji z opisem usterki.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Reklamacje wad fizycznych, które zostały opisane w danej aukcji nie bedą rozpatrywane.
Witryna stworzona na platformie